Få en dedikeret partner

Vores Services

Hos os, er kvalitet ikke kun et mål, det er en livsstil. Vi sætter en stor ære i at yde enestående service, som de bedste i branchen.

Vi fokuserer på specialisering og performance.

Vivo Sales er et Call Center, hvor vi arbejder med opsøgende salg og mødebooking på vegne af vores kunder og samarbejdspartnere.

Opsøgende salg

Erfaring, kompetencer og specialisering.

Salgstræning

Salgsteknikker, struktur og udvikling.

Performancemåling

Datadrevne, KPI-styring og fokuseret.

Opsøgende salg

Erfaring, kompetencer og specialisering.

Salgstræning

Salgsteknikker, struktur og udvikling.

Performance måling

Datadrevne, KPI-styring og fokuseret.

Opsøgende salg & mødebooking

Vivo Sales er en salgsstrategisk samarbejdspartner, med stor ekspertise i opsøgende salg og mødebooking.

Vores erfaring og kompetencer dækker både B2B og B2C, der kombineres med høj specialisering i den enkelte opgave.

Hvad kan du forvente af samarbejdet?

Når vi indgår et nyt samarbejde, går vi helt ind i historien bag brandet og virksomheden, og gør den til en del af vores onboarding af sælgerne der skal varetage opgaven.

Det kombinerer vi med vores salgstræning til at opnå de resultater der er aftalt.

Hvilke resultater kan du forvente af vores salgstræning?

Vores træningssessioner har afsæt i helt fundamentale salgsteknikker, og kombineres med produkttræning, analyse og optimering på baggrund af de erfaringer og data vi løbende får adgang til.

Dette bidrager til at hæve performance og kvalitet, til et samlet resultat der afspejler de indgåede forventninger.

Salgstræning

Vi arbejder med strukturerede læringsprocesser, undervisning og selvudvikling der dygtiggør vores medarbejdere til ’det gode salg’.

Salgstræningen er målrettet den enkelte samarbejdspartners case, så salget skaber den ønskede værdi, samtidig med at det er en god og positiv oplevelse for kunderne vi kontakter.

Performancemåling
& data

Vi benytter i høj grad datadrevne arbejdsmetoder. Det sikrer at vi altid kan bruge data til at måle performance, udvikling og forecast.

Data kan altid vise os noget, og det er et stort værktøj til at forstå hvor der skal gøres indsatser for at hæve performance.

Hvordan måler vi resultater og KPI’er?

Enhver case har sine egne primære KPI’er. Vi afstemmer forventningerne og tilpasser KPI-måling til den enkelte case.

Ved hjælp af branchens bedste systemer, arbejder vi med højt niveau af datasikkerhed og compliance, og kan med stor præcision og transparens foretage målinger af KPI’er og resultater.