Må, må ik’?

Vivo Insights

Vivo Sales i praksis – her får du indblik i det, vi arbejder med hver uge.

Må, må ik’?

Hos Vivo arbejder vi med mødebooking og direkte salg. Lovgivningen på området er klar – og vi følger den – men selvom vi følger reglerne, kan det være, at dem, vi får fat på, ikke kender til dem.

Nogle gange giver det anledning til et spørgsmål eller tre. Her kommer tre hurtige fra vores hverdag som telemarketingbureau.

Må man pynte på sandheden (for at få et ja)?
Nope. Det er både uetisk og ulovligt. Vi holder os til sandheden. Det virker (også) bedst.

Må man blive ved, hvis folk ikke tager telefonen?
Man må gerne være vedholdende.  Men hvis kunden ikke tager telefonen, er der nok en årsag til det. Giv kunden noget tid, prøv igen om et par uger.

Må man være ordentlig?
Ja, man må, og det skal man. Ordentlighed ligger helt tæt op ad professionalisme. Og vi er professionelle – og passionerede.

Telemarketing har måske ikke verdens bedste ry. Vi går på arbejde for at ændre det: Et opkald ad gangen …

Læs også

600 600 Vivo Sales