Vivo Insights
Vivo Sales i praksis – her får du indblik i det, vi arbejder med hver uge.
Vivo Masters – når indsats og resultater mødes
Hos Vivo arbejder vi med direkte salg og mødebooking.
Det betyder, at vi følger vores resultater tæt. Og ja, vi har statistik på det meste. Men for os handler det ikke kun om tal. Det handler om mennesker.
Hver lønperiode ser vi på, hvordan det er gået – ikke bare på, hvem der har nået deres mål, men hvordan de er nået derhen. Bag hvert kryds i regnearket gemmer der sig en indsats. Laaaange dage. Timer med opkald. Dage med op- og nedture. Fejl, læring og viljen til at blive bedre.
Dem, der rammer deres mål, bliver en del af Vivo Masters. Det er ikke en titel, man får for sjov. Det er én, man arbejder sig til. Og det skal selvfølgelig fejres.
Derfor inviterer vi alle “Vivo Masters” med til noget særligt. Det kan være en middag, en oplevelse eller noget helt tredje. Ikke fordi det skal være stort og prangende, men fordi det skal føles rigtigt, som et “godt gået” med to streger under.
Vivo Masters er vores måde at sige: Godt arbejde.
Læs også
Dagens vigtigste workout?
Uden mad og frisk luft duer telefonsælgerne ikke 😅 Det kan godt være, at vi siger det med et smil, men … vi mener det seriøst.
En dag som afdelingschef hos Vivo
Uden mad og frisk luft duer telefonsælgerne ikke 😅 Det kan godt være, at vi siger det med et smil, men … vi mener det seriøst.
Tour de Vivo i fuld gang
Uden mad og frisk luft duer telefonsælgerne ikke 😅 Det kan godt være, at vi siger det med et smil, men … vi mener det seriøst.
Vivo Masters – når indsats og resultater mødes
I går havde vi den mest fantastiske dag hos Vivo ♥️ Vi havde inviteret medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere, venner af huset og
Telemarketing med integritet
Det skulle jo ske på et tidspunkt. Vi er nemlig vokset og vækstet. Mere end 35 ansatte fordelt på to kontorer.
En bold, et bord og en tradition
Det skulle jo ske på et tidspunkt. Vi er nemlig vokset og vækstet. Mere end 35 ansatte fordelt på to kontorer.
Telefonsælger? Er det ikke lidt … gammeldags?
Lovgivningen for salg via telefon er ligetil. Hos Vivo følger vi (selvfølgelig) lovgivningen. Men selvom vi følger reglerne, kan det være,
En helt almindelig torsdag hos Vivo
Det skulle jo ske på et tidspunkt. Vi er nemlig vokset og vækstet. Mere end 35 ansatte fordelt på to kontorer.
Hvad skal du være, når du bliver stor?
Det spørgsmål fik vi allesammen som børn. Brandmand. Astronaut. Pokémon-træner. Svaret måtte gerne være lidt vildt. Lidt drømmende.
“Du SKAL bare sælge ALT til ALLE”
Nej, nej og nej. Det er en gammel forestilling, at telemarketing handler om at ramme så mange som muligt.