Vivo Insights
Vivo Sales i praksis – her får du indblik i det, vi arbejder med hver uge.
Tour de Vivo i fuld gang 🚴
Hos Vivo handler det om at have det sjovt, mens vi jagter resultater. Og lige nu er vi i gang med noget helt særligt, nemlig Tour de Vivo, direkte fra kontoret i Vejle.
Kontoret er delt op i fire hold, der hver dag kæmper om point, præcis som i Tour de France.
🏁 Spurttrøjen, til den hurtigste på flad vej
⛰ Bjergtrøjen, til den, der kæmper sig op ad de hårdeste bakker
👶 Ungdomstrøjen, til de nye stjerneskud
🌟 Gul trøje, til den samlede leder
Der gives point for både salg, taletid og præstationer i dagens heats – og nu, hvor vi har været i gang i en lille uges tid, begynder det at ligne … at Française des Jeux måske trækker det længste strå.
Tour de Vivo er ikke bare spas og løjer. Det er en måde at skabe endnu mere energi, gejst og fællesskab på kontoret i Vejle.
Det bliver spændende, hvem der ender øverst på podiet.
Læs også
Dagens vigtigste workout?
Uden mad og frisk luft duer telefonsælgerne ikke 😅 Det kan godt være, at vi siger det med et smil, men … vi mener det seriøst.
En dag som afdelingschef hos Vivo
Uden mad og frisk luft duer telefonsælgerne ikke 😅 Det kan godt være, at vi siger det med et smil, men … vi mener det seriøst.
Tour de Vivo i fuld gang
Uden mad og frisk luft duer telefonsælgerne ikke 😅 Det kan godt være, at vi siger det med et smil, men … vi mener det seriøst.
Vivo Masters – når indsats og resultater mødes
I går havde vi den mest fantastiske dag hos Vivo ♥️ Vi havde inviteret medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere, venner af huset og
Telemarketing med integritet
Det skulle jo ske på et tidspunkt. Vi er nemlig vokset og vækstet. Mere end 35 ansatte fordelt på to kontorer.
En bold, et bord og en tradition
Det skulle jo ske på et tidspunkt. Vi er nemlig vokset og vækstet. Mere end 35 ansatte fordelt på to kontorer.
Telefonsælger? Er det ikke lidt … gammeldags?
Lovgivningen for salg via telefon er ligetil. Hos Vivo følger vi (selvfølgelig) lovgivningen. Men selvom vi følger reglerne, kan det være,
En helt almindelig torsdag hos Vivo
Det skulle jo ske på et tidspunkt. Vi er nemlig vokset og vækstet. Mere end 35 ansatte fordelt på to kontorer.
Hvad skal du være, når du bliver stor?
Det spørgsmål fik vi allesammen som børn. Brandmand. Astronaut. Pokémon-træner. Svaret måtte gerne være lidt vildt. Lidt drømmende.
“Du SKAL bare sælge ALT til ALLE”
Nej, nej og nej. Det er en gammel forestilling, at telemarketing handler om at ramme så mange som muligt.